onsdag 16 december 2009

Vilken morgon!

I dag var det tänkt att jag skulle ha åkt hem till Annelie, men med tanke på all snö som kom i går så känns det bäst att inte vara ute och åka så mycket utan hålla sig hemma i stället. Och tur var väl det..
Slog upp ögonen i morse och tyckte att det kändes som att jag hade fått sova så himla länge. Vände mig om och tittade på väckarklockan och jodå, visst hade jag (och resten av familjen) sovit länge, 9:01 var klockan nämligen! (Då har både alarmet på mobilen varit i gång och hemtelefonen ringt - jag har inte hört nånting. Trötta? Ja!)
Så det var bara att skynda upp ur sängen och göra i ordning frukost till William och ringa till dagis och tala om att vi var sena. Som om inte försovningen var nog så fick jag lov att bryta mig in i bilen eftersom den frusit i natt och det tog sin lilla tid.
Jag kan säga som så, att ska det snöa så här mycket varje natt då behöver då inte jag vara orolig för att jag rör mig för lite. Det tog sin lilla tid att "gräva" fram bilen under all snö!

Nu sover mini, så jag ska passa på att plocka undan lite. Förhoppningsvis hinner vi med en liten runda med vagnen sen innan det är dags att hämta hem storebror från dagis igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar