onsdag 30 december 2009

Man kan inte bli något man redan är sägs det, men...

...jag tror att jag blir tokig! Förra veckan köpte jag ett nytt minneskort till kameran eftersom de andra två är fulla med bilder och vi har en dator som jag inte riktigt litar på. Men nu när jag vill föra över en del av bilderna till datorn, så står det bara minneskorts fel! (?!) Tror att jag lägger ner det här ett tag och lugnar ner mig. Det kanske fungerar om jag provar ikväll igen?

Just ja! Förra veckan när vi var i Idre köpte jag 3 st bingolotter varav den ena visa sig innehålla en vinst i form av en ny bingolott till i kväll, den lär jag komma ihåg att hämta ut, vem vet? Kanske är det just i kväll jag vinner storkovan?

4 kommentarer:

  1. GOTT SLUT OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ 2010 FRÅN MONIKA OCH MATHILDA

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Fin bild på Er, ser mysigt ut. Stora familjen nu.. =) Sköt omer ocg Gott nytt År på Er.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Kortet kan ha blivit avmagnitiserat..kan lagas hos en fotofirma, men kostar massor

    Sanna

    SvaraRadera
  4. kortet kan ha avmagnitiserats.. kostar massor, men går att laga

    SvaraRadera