tisdag 22 december 2009

Hej mitt vinterland!

Vi har underbart väder här i Idre, inte alls så kallt som jag hade ställt in mig på att det skulle vara. William håller på att lära sig åka slalom och han är RIKTIGT duktig! Det går som en dans. Något som är mindre kul är att Filip är krasslig. Slemmig i bröstet och tänder som håller på att spricka upp, vilket resulterar i både feber och snor.. Det är tur att alla är gulliga och ställer upp på att passa honom då och då, så vi kan sticka iväg på kortare turer. I dag på eftermiddagen var vi iväg och åkte längdskidor. Det är inte direkt så att jag kan titulera mig Gunde eller Kalla, men det är ju aldrig försent att lära sig har jag hört. I morgon siktar vi på 5 km spåret!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut att vara. Faktum är att vi har lika vitt och fint som ni men er miljö är ju nå´t helt annat. Synd att Filip är krasslig hoppas att det beror på tänderna och inte blir så långvarigt! Hälsa alla!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var jätte härligt! Men nu är vi hemma igen och det är skönt det med. Borta bra, men hemma bäst. Såg du förresten att det faktiskt är Igge och William på bilden? Eller, det är inte så lätt att se, men nu vet du! :-)

    SvaraRadera