onsdag 9 december 2009

Filips 5 månaders dag!

I dag har jag och Filip varit och hälsat på hemma hos Nettan. Annelie och Lova var också med. Vi satt och pratade i köket och jag tänkte precis säga att: "Tänk att våra små snart är 5 månader", när jag kom på att det faktiskt är den 9:e och att det är i dag som Filip blir det! Tiden går verkligen fort! Det känns inte som att det var 5 månader sen jag satt med elefantfötter som gjorde att jag inte ens fick på mig "foppa tofflorna" och började tro att att min bebis skulle bli den första att stanna i magen for ever! Men det gjorde han ju inte, "bara" 11 dagar extra. :-) ♥

Hämtade upp William och hans kompis Sofia på dagis.. Börjar faktiskt tycka lite synd om alla barn som inte har nån snö att leka i. Men våra ungar fixade det på egen hand i dag med hjälp av några papper och en sax. Det och några minuter var allt som behövdes för att omvandla vardagsrummet från just ett vardagsrum till ett "snö" kaos! Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Men i dag valde jag att skratta och ställde sedan fram dammsugaren åt dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar