fredag 2 mars 2012

Rostbröd LCHF

Även idag bjuder vädret på sol i Västerås - underbart! Men fast att jag är bra sugen på att köpa penséer och göra vårfint ute så får jag nog vänta ett tag till. Jag tror ju nämligen att vi kommer att få åtminstone en vända till med snö (fast jag hoppas ju såklart att vi inte får det!).
Började dagen med ett lchf bröd som jag bakade igår. Receptet hittar ni här hos min kusin Therése. Igår åt jag en skiva orostad, men i morse fick den åka i rosten och det var MYCKET godare rostat måste jag säga!
Ska försöka få med mig barnen ut på en promenad nu. Det är ju så pass bart på marken att de kan ta cyklarna. Jag har ett mål att nå (viktmässigt) innan vi åker till Sälen, så nu är det bara att lägga på ett extra kål! Jag vet att jag kan klara det. Precis som med allt annat så gäller det bara att bestämma sig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar