torsdag 1 mars 2012

Living and room.

Tänk att sportlovet redan börjar gå mot sitt slut. En vecka går fort när man har roligt. Ska nog börja spela på lotto och hoppas på att vinna en slant, då skulle jag säga upp mig direkt och bli hemmamamma/fru på heltid!

Har haft Living and room visning hos mig idag och mina gäster hade med sig så mycket fina blommor till mig, så visste jag inte bättre så skulle jag tro att det var min födelsedag idag!

Living and room har jättemycket fina saker, men ibland måste man lägga band på sig själv i sitt shoppande... Så därför blev det inte så mycket handlat idag, men det går ju fler tåg!

Barnen har precis somnat och jag ska passa på att njuta av lugnet en stund innan jag drar fram cykeln och sätter mig och tittar på BL!





1 kommentar:

  1. Trevligt som vanligt tillsammans med dig och dina vänner...

    SvaraRadera