fredag 17 juni 2011

Jag går och fiskar...

Vi trotsade regnet och åkte ner till sjön. Ett napp och sedan åkte vi hem och drack varm choklad istället!

I övrigt har dagen bestått av besök på FLM. Filip ska fortsätta att äta mat "som vanligt". Skulle han bli sämre igen så skulle vi ringa tillbaka. Skönt att slippa "krångla".

Vi har även hunnit med att köpa en ny sorts bets till bordet (den förra blev inte så bra som jag hade tänkt mig, men den vi köpte i dag tror jag på!) och varit till IKEA och köpt en ny madrass.

Robin och Natta har precis åkt härifrån. Jag känner mig ganska tung i huvudet (eftersom jag åkte på jordens förkylning lagom till min första lediga dag...) så det blir nog en tidig kväll för mig.

Kanske ska ta täcket och kura ner mig i soffan. Ja, det gör jag nog!

Finns det något bättre än att somna till en halvdålig film i soffan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar