måndag 13 juni 2011

Halta Lotta.

Har precis haltat mig ett varv runt spåret och hela vägen tänkte jag: "det här är bättre än att inte gå alls..."
Och nu sitter jag i gräset och tittar på William som har fotbollsträning. De är så duktiga allihopa! I helgen är det dags för poolspel igen. Det har gått lite si och så i de tidigare matcherna, men det är så skönt med de här killarna - de spelar för att de tycker att det är kul. Jag kan inte minnas att någon av dem blivit sur när de förlorat någon match. Även om det så klart är väldigt roligt att vinna också!

I morgon är jag ledig och tänkte bege mig ut på betsjakt. Byggherrarna Jansson byggde nämligen ihop "mitt" bord igår och det blev precis så bra som jag hade föreställt mig.
Tack så jättemycket! 

2 kommentarer:

  1. Stackars dig, att ha ont är inte roligt!
    Vad kul att du till slut fick ett bord som du ville ha det! De är duktiga, Janssons!

    Kram

    SvaraRadera
  2. svärmor/farmor14 juni 2011 kl. 08:40

    Halt??? Nu ska du ta det lugnt!! Du är ju snart ledig och då ska man inte ha ont. Var rädd om dig. Kul att du gilla bordet. Det blev FAKTISKT riktigt fint. Det blir nog många roliga stunder runt det. Puss och hälsa/

    SvaraRadera