fredag 23 april 2010

Nån som har ett ledigt jobb i bakfickan...?

I går förmiddag när jag slog upp VLT fick jag en smärre "chock". Där kunde man nämligen läsa att kommunen har valt att inte förlänga kontraktet med det företag jag jobbar på. Känslan att det har gått åt det hållet har funnits länge, så jag är inte särskillt förvånad egentligen. Men, jag tycker inte att det är okej att jag ska behöva läsa om det i VLT innan jag blivit informerad av arbetsgivaren! Men det är som det är. Nästa vecka är vi kallade till möte om det hela i alla fall.

I dag strålar solen igen, lovely. Tror faktiskt att jag drar fram grillen till i kväll om det fortsätter att vara uppehåll!

♥ E L L I N O R

3 kommentarer:

  1. Jag kommer mer än gärna tillbaka till Er! Kruxet är ju att jag behöver veta att jag klarar mig på timmarna... Meeen, det är klart, allt är ju bättre än inget! :D

    SvaraRadera
  2. Vilket sk*t....
    Dålig stil av dem!!!

    SvaraRadera