onsdag 21 april 2010

Aprilväder.

När jag lämnat William på dagis i morse åkte jag ut till Björnön och mötte upp Annelie. Vi placerade våra små i vagnarna och så gick vi ett par varv. Det är mycket trevligare att vara ute och gå när man har sällskap. Vi hann precis gå färdigt innan det började snöa. Men va?! Snö, igen?! Tycker att det räcker med den snön vi redan haft. Men, är det april så är det ju.

Lunchade ihop innan det blev dags att åka till dagis igen. Fick med mig två barn hem i dag, som än så länge (peppar, peppar) inte har varit osams!

Eftersom det fortfarande är busväder ute så har jag lovat att de ska få titta på film, så jag lär gå ner och koppla in playstationet som legat uppepå hörnskåpet ett tag (så kan det gå när man inte sköter sig....), det är ju nämligen det vi använder även för filmtittande.


E L L I N O R

5 kommentarer:

  1. Vad fin den nya layouten blev!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack. Vi får väl se hur länge jag hinner ha den, innan jag tröttnar igen :-)

    SvaraRadera
  3. Vad snygg layout du har å va snygg du är!!!

    Massor av kramar från oss i F-by...:-)

    SvaraRadera
  4. Hej vännen
    De var väldigt bra bild, jag hoppas att de löser med jobb för Din del, de är ju synd att inte vi blev arbetskamrater, men jag är glad att de snart är slut ev. 1-2 mån kvar
    kram Ubbi hälsa familjen

    SvaraRadera