torsdag 29 april 2010

Ischias.

I ungefär en månads tid har jag haft ont i ryggen. Vissa dagar mer och vissa dagar mindre. Jag har provat allt jag kan prova själv hemma, men inget hjälper nämnvärt. I går hade jag så ont, att bara att ta sig ner för trappan här hemma var en pärs, för att inte tala om hur lång tid det tog för mig att ta mig in i duschen. Så i morse ringde jag till familjeläkaren och bokade en tid. Väl där så konstaterade hon att jag är väldigt asymmetrisk och att det är en del i varför jag har ont i ryggen, eftersom jag stödjer och belastar den ena sidan av kroppen mer. Men eftersom smärtan strålar ner även i benen så sa hon att det verkar som att jag har fått en släng av Ischias också.
Härligt, det är gamla tanter, gravida... ...och så jag då.


E L L I N O R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar