fredag 5 mars 2010

Välkommen helg!

Äntligen fredag! (Igen) Dagarna går så fort, just nu är det ganska skönt tycker jag, för det gör att jag hoppas på att det blir vår snart! Nu har vi haft den här snön så himla länge att det är nog. För länge sen egentligen, kan jag personligen tycka. Men nu när djuren till och med börjar ta stryk, ja, då räcker det väl?!? Bara nån grad varmare så att snön börjar smälta undan lite?

Hörde på nyheterna i går att det var flera passagerarfärjor som satt fast i ismassorna ute på Östersjön. Det kändes lite "sådär" eftersom vi ska ut och åka om 2 veckor. Igge fick nämligen en resa till Åland med övernattning på SPAhotell i present när han fyllde år. Det ska bli hel mysigt!

Men det är om 2 veckor det och nu är nu.

I går var William till tandläkaren. Han fick för första gången i sitt liv "ta plåtar" på tänderna. Det gick jättebra, 20 fina tänder hade han. Innan vi gick därifrån belönades han med tatuering och klistermärke.
Tatueringen sitter fint på underarmen nu, precis som farfars. Och det ska jag ha klart för mig, att duscha, det tänker William INTE göra förän han har visat tatueringen för farfar! Hm....


1 kommentar:

  1. Det blir till att ta fram tvättlappar och hålla huvudet över badkarskanten för hårtvätt då. Envis, brås han på mor och mormor kanske? ;-)

    Kram

    SvaraRadera