fredag 13 november 2009

Fredag = Tacofest!

Jaha, då var inlägget om förskolan publicerat, vill man läsa det får man leta reda på det lite längre bak i bloggen eftersom det hamnade där det skulle ha legat om jag valt att publicera det på en gång.

I går var vi som sagt och vaccinerade oss mot svininfluensan. W var jätteduktig och sa inte ett pip, men talade senare om att han tyckte att det gjorde lite ont just när han blev stucken. I åkte in på kvällskvisten och fick sin dos han också. Inga biverkningar mer än att jag har haft lite ont i armen. Peppar, peppar.

I dag spenderar vi dagen hemma (lika bra eftersom det är fredag den 13:e i dag! *ler*), med undantag för att jag måste åka in till Hälla och köpa datapapper, kuvert, presentpapper till doppresenten och lite kompletering för kvällens middag. Maria kommer över och ska ha tacofest och Idolmys med mig och William. Det ska bli så trevligt, det var längesedan jag träffade världens bästa Maria nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar