onsdag 22 juli 2009

Här var det bloggtorka..

...Har inte riktigt haft varken tid eller lust till att blogga, men jag lär väl ändå slänga in några ord så ni vet att vi lever :-)
Till att börja med vill jag gratulera Jeanette och Dennis till deras stora lilla Oliver! Det verkar som att alla tre sommarbarn som vi gått och väntat på i vänskapskretsen har ganska lång startsträcka. Nu väntar vi på den sista, jag hoppas och tror att hon känner sig redo att göra entré snart också!

Dagarna flyter på ganska bra, Filip är en snäll kille och William är nog världens stoltaste storebror (som gör allt och lite till för att få så mycket uppmärksamhet som möjligt, men det får man leva med. Jag tror att det kommer att gå över snart.).

Den här veckan jobbar pappan i huset, men nästa vecka ska han vara ledig igen. Ska försöka hitta på något med familjen då. Ev åker vi till STHLM och går på Junibacken eller så nån dag.

Dagen i dag har spenderats med morfar. Vi har varit och ätit våfflor, gått på promenad till mormor Lola och fått en massa vinbär som vi ska göra saft på. Och en massa annat har vi också hunnit med. Men nu börjar det dra ihop sig för hemfärd. Måste stanna och handla lite smått å gott på vägen bara. Blöjor bl a. Jag hade nog glömt bort hur ofta man byter och hur många det egentligen går åt på en dag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar