söndag 14 juni 2009

Soffliggare

Studenten i går var en mycket trevlig tillställning. Mycket folk och god mat. Det enda som var lite synd, men som vi ju faktiskt inte rår på, var vädret. Det blev en lång dag och när vi kom hem så ramlade jag ner i soffan och där blev jag liggande. Vi började titta på nån film, som jag inte alls hängde med i, så jag tror inte att det tog många minuter innan jag somnade. Och där låg jag sen hela natten.

I eftermiddag är det ännu ett kalas som står på schemat. För i dag fyller nämligen trollungen Wilma 3 år! Hurra, hurra, hurra! Tiden går så himla fort. Tyckte det var nyss jag fick sms:et av Katri att de fått en liten tjej, men det är ju alltså tre år sedan! Har faktiskt kvar just det sms:et på min gamla mobil :-)

Och så har vi 2 veckor kvar till BF i dag, så snart börjar den "riktiga" nedräkningen på allvar!

1 kommentar:

  1. Ja du, nu är det verkligen inte långt kvar. Egentligen kan ju den lilla krabaten bestämma sig för att komma ut när som helst nu. Så för att vara säker på att hinna önska lycka till, så gör jag det nu. Så lycka till och hoppas allt går bra! Jag kommer och hälsar på så fort jag kommer hem, så då hoppas jag bebisen har anlänt!

    Kram kram

    SvaraRadera