fredag 26 juni 2009

"Du är klar"

Besöket hos BM igår gick bra. Hon kände och klämde och konstaterade att "du är klar nu, så nu är det bara att vänta..". Hoppas att bebis också inser snart att det är okej att göra entré nu. Fick en ny tid till den 9/7, men jag sa att jag hoppades att slippa komma dit då och hon trodde inte att jag skulle behöva göra det heller. Men man vet ju aldrig.

De senaste dagarna har mest spenderats ute i solen på olika ställen. Det är lika bra att passa på nu när det äntligen blivit sommar. Vi går ut på morgonen och kommer in på kvällen.

2 days to go..
Jag och William kom på ett fint tjejnamn igår, pappan tyckte att det var ett konstigt namn, men det bryr vi oss inte om :-) Jag tror fortfarande att det är en liten kille som bor i magen jag.
Snart får vi veta..

1 kommentar:

  1. Jag tror att det är en liten tjej som vill komma ut den tredje juli! :)

    SvaraRadera