måndag 29 juni 2009

Feelin' hot, hot, hot!

Jezez vad varmt det är i dag! Det blev en eftermiddag på Sundängen. Egentligen hade jag inte så mycket ork till att åka dit, men jag tycker så himla synd om William just nu. Det kan inte vara kul att vara hemma med en trött och tjock morsa som inte orkar göra så mycket i värmen, allra minst spela fotboll. 10 minuter, sen är jag död.

Träffade många "kändisar" på stranden, halva Geddeholm var där. Men roligast för William (även om han nog blev liiiite blyg...) var nog att han fick träffa en "gammal flamma" ;-) T var nämligen där och badade med sin pappa. Det var kul att se henne, har ju inte gjort det på så himla länge. Vi bestämde halvt om halvt att vi måste "styra upp" så att barnen får leka med varandra någon gång när T är här hos sin pappa.

Nähä, nu öppnar vi upp alla fönster i kåken så det blir korsdrag och så slår vi på fläkten tycker jag!

1 kommentar:

  1. Jag klappar händerna för T tycker så mycket om William å de e klart att de måste få leka...=)

    Men vi kommer allihopa från södern något och kikar in bebisen så småningom, kanske samtidigt som de blir läge att gratta William bus??

    Kramiz på er alla från oss alla... <3

    SvaraRadera