torsdag 22 september 2011

Är det inte det ena, så är det det andra...

I förrgår när jag lyfte ut Filip ur bilen så kunde jag både känna och höra hur det knakade till i ryggen. Ryggskott var ett faktum...
Jobbade på så gott det gick igår, men i dag har det sagt stopp. Förutom att jag har ont i ryggen har smärtan även satt sig i min vänstra arm. Det gör så ont, så ont...

Ringde till en kiropraktor och fick en tid på eftermiddagen. Jag hoppas att han kan hjälpa mig med mina problem, för att må som jag gör nu, det är inte kul... Men det går väl över det med.

Är det inte det ena, så är det det andra...

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du snart känner dig bättre..Vet hur du känner dig...Kram

    SvaraRadera
  2. Det är aldrig roligt att ha ont. Men det är väl som du säger det går väl över om du är rädd om dig. Eller som morfar Harry sa: Det går väl över sa f*n om böndagarna!

    Kramisar

    SvaraRadera