onsdag 24 augusti 2011

Det där med offentliga toaletter.

Jag var på en offentlig toalett i dag. Jag hade knappt hunnit sätta mig ner när jag hörde en röst i det andra båset:

"Hej, hur mår du?"
Jag: generad, "Bra!"
Det andra båset: "Så vad håller du på med?"
Jag: "Öh, bara sitter här."
......Det andra båset: "Kan jag komma över?"
Jag: (attityd) "Nej, jag är lite upptagen just nu!"
Det andra båset: "Du, jag måste ringa tillbaka till dig. Det finns en idiot i den andra toan som håller på att svara på alla mina frågor:)

3 kommentarer:

  1. SANT ????? Om så är fallet så vet du nu hur det känns när man tror folk pratar med en när de pratar i telefon som inte syns... Välkommen till min värld..fniss//

    SvaraRadera
  2. Den där är sååå kul! Jag höll på att skratta på mej när jag läste den första gången! B undrade vad jag höll på med =)

    SvaraRadera
  3. det måste va en skröna?!

    SvaraRadera