lördag 7 maj 2011

Konfirmation.

I dag har vi varit på konfirmation för lillkusinen. Tja, så liten är han ju inte längre, men han är fortfarande min yngsta kusin! Han var så duktig som både pratade och sjöng i kyrkan. Synd att jag glömde kameran i bilen (i dag kändes det nästan som att vi fick vara glada att vi kom ihåg oss själva, haha.), men jag förlitar mig på att jag får lite bilder mailat till mig så småningom.

Dagen har bjudit på strålande väder, så efter den otroligt goda italienska buffén vi bjöds på så intog jag sittplats i solen ute på altanen. Hoppas att det blir lika fint i morgon.

Är sugen på att handla hem lite blommor, men jag undrar om det är för tidigt? Jag orkar inte hålla på att bära ut och in varenda dag, så jag kanske ska vänta ett litet tag till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar