söndag 27 februari 2011

The One.

För ett tag sedan var vi ute och roade oss med några vänner. Jag fick under kvällen den briljanta idén att köpa mig en ny parfym. Det var bara det att det inte alls blev den parfymen jag egentligen hade tänkt köpa, utan en helt annan, nämligen Dolce & Gabbana - The One.
Där och då så tyckte jag att den doftade jääääättegott! Men när jag vaknade upp dagen efter och tittade efter vad det egentligen var jag hade köpt så nja... Den doftar gott, men det doftar inte Ellinor. Så nu tänkte jag kolla om det finns någon som brukar vara här och smyga som kanske tycker att det är just DIN doft? I så fall kan du få köpa den av mig för 400:-, nypris på den här rackaren är 875:- för 50 ml!


2 kommentarer:

  1. Och hur doftar Ellinor? Fräch som en vårblomma! Faktiskt... Kram/Svärmor

    SvaraRadera
  2. Tja... Lite mer som D&G nr 3! :-)

    SvaraRadera