söndag 20 februari 2011

Jag klarade det, den här gången också.

Skönt att jag kan lägga även den här jobbhelgen bakom mig. Inte för att det har varit jobbigare än de andra helgerna, utan mest för att det är så tråkigt att jobba själv. Jag tyckte att det var tråkigt att jobba helg tidigare med, men då var vi åtminstone två och man hade någon att prata med om dagarna. (Nej, jag är inte på jobbet för att snacka skit med kollegorna, men det lättar ju alltid upp!)

Kom hem för en liten stund sedan och har bara hunnit förbereda för kvällsmaten. Köttfärssåsen puttrar på spisen och bechamelen likaså. Yes sir, det blir lasagne på tallriken i kväll. Ska bli gott.

2 kommentarer:

  1. Hopps, tankeöverföring...Visst var det gott. Det tyckte våra katter oxå och råkade smaska i sig resterna när de stod på avkylning..Sån är jag.. Hoppas William mår ok idag. Hälsa och KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, det måste ha varit det! Eller så tjuvkikade du på min matlista! ;-) Kram

    SvaraRadera