torsdag 18 november 2010

Ja, men dåså.

Har spenderat två dagar i varuhuset där allt "finns i dag, men kanske inte i morgon". Jepp, that's right - Gekås i Ullared. Fyra shoppingsugna tjejer packade sig in i bilen i tisdags morse och rullade nedåt landet. Jag tror att vi alla är nöjda med vad vi fått med oss hem. Vissa av oss med mer och andra med mindre. En sak är i alla fall säker - grejer hittade vi. Jag tror tametusan att bilen gick på bakdäcken hela vägen hem - trots takbox.

Men vi kanske ska vara glada att vi kom hem överhuvudtaget? Vid första försöket gick det så där. Eller nej, jag ljuger, det gick inte alls. Bilen var död. Helén försökte ragga upp ett par startkablar, men istället fick vi tag på en karl som hjälpte oss att putta bilen ut från parkeringen och sen var det bara att börja springa. Det var första och jag hoppas verkligen att det även var sista gången jag sprang igång en bil på Gekås parkeringen!

Hem kom vi tillslut. Nöjda och glada och med många skratt längs vägen!
Tack tjejer för två toppen dagar, nu är det bara att börja spara till nästa resa! :-)


E L L I N O R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar