tisdag 17 augusti 2010

Bättre och bättre dag för dag.

Fullt ös tills man blir medvetslös. Ungefär så har de två senaste dagarna känts, men det är roliga dagar ändå.

Jag har varit med William i skolan både i går och i dag, medans Igge har blivit "dagispappa" och verkar trivas med det.

Inskolningarna går bra. William hade några kämpiga minuter i dag, men de gick över lika fort igen och det känns som att han mer och mer hittar sin plats i klassen. När vi åkte hem i dag så sa han t o m att "i morgon kan du nog lämna mig direkt, så kan jag vara själv kvar hela dagen" och det kändes bra i mammahjärtat att höra det.


E L L I N O R

3 kommentarer:

  1. Det känns bra i mormorshjärtat med, att det går bra för "hjärtegullen"!
    Kram till er alla!

    SvaraRadera
  2. Tjeeenare! =)

    Hehe...ja vi maste vara lite muppiga vi HP:are! Haha...

    Vad kul att hora ifran dig! Hoppas att allt ar bra!

    Nu ska jag lasa igenom din blogg! =)

    Kraaaam!

    Maria

    SvaraRadera
  3. Tjeeenare! =)

    Hehe...ja vi maste vara lite muppiga vi HP:are! Haha...

    Vad kul att hora ifran dig! Hoppas att allt ar bra!

    Nu ska jag lasa igenom din blogg! =)

    Kraaaam!

    Maria

    SvaraRadera