måndag 4 januari 2010

Tårta, någon?

I lördags var det Filips tur att få vatten på huvudet och det gick galant! Jättemycket fina presenter fick han, tack alla! Tyvärr har jag inga foton (än) eftersom jag fortfarande inte kan få över bilderna. Jag tycker nog att det är lite konstigt, för när jag testade på mammas dator så gick det utan några som helst problem. Jaja, det kommer, tids nog!

Maten räckte och jag fick tårta över till förbannelse. Nån som är fika sugen? :-) Nu är det något så när vardag igen och jag kan pusta ut. I alla fall ett tag. För snart är det ju någon i familjen som fyller 30 och då är det på't igen bara! :-)

Nu ska jag ta med mig barnen ut på en promenad. Jag har lovat William att han ska få åka skidor i dag, så det är bara att ta sig i kragen, pälsa på sig och gå ut!

2 kommentarer: