måndag 11 januari 2010

Nu är glada julen slut, slut, slut...

Nu har jag städat ut julen här hemma. Lite små plock kvar, men jag är så gott som klar. Det är skönt. Jag tycker att det är jättemysigt att få göra julfint hemma, men precis lika skönt är det när man får ta bort det sen igen!

Och det fortsätter att vara kallt, så vi håller oss inne i dag med. Ska plocka fram och packa ner allt som ska med William till dagis i morrn, nu är det dags igen. Sista terminen! I går satt jag med alla papper som ska skickas in för ansökan om förskoleklass. Hua.

Just ja. Vi spelade ju Bingolotto förra veckan eftersom jag vann en ny lott när vi var i Idre. Även förra veckan vann jag, 100:- den gången, så jag bestämde mig för att köpa 2 lotter till i går kväll med. Och gissa vad? Ny lott - igen! :-)
Kul tycker jag, men Igge uttryckte sig på ett annat sätt:
"Det är klart som fan att du ska vinna en ny lott... Jag kommer aldrig att bli av med det här spelet!" Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar