måndag 24 september 2012

Inte min dag.





När jag kom ut till bilen i morse var det is på rutorna, termometern visade 2 grader och i baksätet huttrade barnen. Minuterna innan detta hände så satt de i Nyhetsmorgon och sa att södra Sverige fortfarande har sommar. Känns väldigt avlägset med sommar.

Lämnade barnen på skola och dagis och åkte sen till jobbet. Så klart hade jag glömt nycklarna hemma.. Tur att jag börjat lite senare än de andra. Bredde i ordning mina två smörgåsar och gjorde en kopp the, precis som jag brukar varje morgon till frukost. Fick i mig en smörgås innan det tog stopp. Tänkte att jag var väl inte så hungrig som jag brukar vara. Satte igång med jobbet och då, som en blixt från klar himmel hög det till i överdelen av magen. Det fortsatte att göra ont och svida och luften gick liksom ur mig, allt jag ville var att få sova!
Jag höll ut till halv elva tiden innan jag gav upp och åkte hem. Har använt mig av min vän Google och det låter som om det kan vara magkatarr..

Sov tills det var dags att hämta barnen.

Tog med mig Filip upp till lagårn och plockade lite kastanjer som nu ligger i en hög vas tillsammans med ett blockljus. Det blev så höstfint på köksbordet så!

Så sammanfattningsvis så kan man säga att i det stora hela så har det inte varit min dag idag.

I morgon tar vi nya friska tag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar