söndag 10 juni 2012

Flux fresh.

Som jag nämnt tidigare är jag en buzzador, vilket innebär att du då och då blir erbjuden att anmäla ditt intresse för diverse olika "prova på" kampanjer. Har du tur så blir du en av de utvalda som får prova på en produkt för att sedan säga din mening om den. Men det är inte bara buzzadoren som ska säga sitt, för med i paketet ligger det även lite mindre varuprover att dela ut till vänner, bekanta och kollegor som de får prova, för att säga sitt om produkten.

Den här gången fick jag ett paket i brevlådan innehållandes Flux Fresh. Ett munskölj som ger god andedräkt och starka tänder. Jag gillade den skarpt, så smaken inte är så där stark som många andra munskölj kan vara och ett stort plus är att den inte innehåller någon alkohol!

Ska jag köpa munskölj i fortsättningen så kommer i alla fall jag att välja Flux!
(Jag har fortfarande ett par flaskor kvar om någon är sugen på att prova!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar