måndag 17 oktober 2011

Är gräset grönare på andra sidan?

Idag när vi satt på lunch ringde telefonen. Det var chefen i den andra änden. Hon undrade om jag kunde tänka mig att byta arbetsplats ett tag och erbjöd mig ett byte till en skola i stan. Det är ett ypperligt tillfälle för mig att prova på och se om det är något för mig, innan jag söker en fast tjänst. Så de närmsta 3-4 veckorna kommer jag att jobba heltid i veckorna, men i gengäld är jag ledig på helgerna.

Det är alltså nu jag får möjlighet att undersöka om gräset är grönare på andra sidan.

3 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att höra vad du tycker.

    SvaraRadera
  2. Kanske inte grönare men du får se vad du kan göra åt det gräs som växer på din gräsmatta...hihi Lycka till!! Det finns en hel del gräsmattor bara i Västerås..

    SvaraRadera
  3. Spännande! Lycka till, å hoppas att du kommer att trivas!

    SvaraRadera