torsdag 2 september 2010

Nio år har gått, men jag saknar Malin lika mycket ändå!



Det sägs ju att tiden läker alla sår och det kanske den gör, men saknaden kommer alltid att finnas där.

Det här är Malins låt. Den vi spelade och sjöng i "Bandet från landet" och den som spelades på hennes begravning.
Ibland när den spelas på radion byter jag station. Ibland lyssnar jag och undrar. Undrar hur allt skulle ha varit i dag om Malin fanns kvar? En sak är i alla fall säker och det är att Malin var en underbar människa som jag hade förmånen att få lära känna!


E L L I N O R

3 kommentarer:

  1. Jag förstår dig vännen, jag tror aldrid tiden läker alla sår, inte de allra djupaste, de som ibland gör sig påminda.

    Redan nio år sedan? Jag minsn fortfarande tidningsrubriken...


    ...tänker på dig idag!

    Massor av kramar på dig och var så säker att någonstans är Malin, du kan bara inte se henne...

    SvaraRadera
  2. Finaste Ellinor......*kram*

    SvaraRadera
  3. Ibland känns det som igår & ibland känns allt så otroligt långt bort! <3

    SvaraRadera