söndag 13 juni 2010

Fullt ös.

Den här helgen har varit allt annat än lugn... Men dock väldigt trevlig!

I fredags var jag och barnen och tittade på alla glada studenter som åkte med sina fint pyntade vagnar genom stan.

I går var det en annan glad student som skulle firas, nämligen Igges kusin Evelina! En mycket trevlig dag med god mat och tårta. Kvällen rundades av med lite grillat och fotboll på TV tillsammans med Katri, Mathias, Annelie och alla barn. Egentligen var jag bjuden på "avtackningsgrillfest" med jobbet, men vi kom hem så pass sent att det inte hans med.

Och i dag har det varit kalas x 2. Först ut var Williams dagiskompis M, som hade sitt kalas på Busborgen. Efter korv, bulle, glass och en massa bus mellanlandade vi hemma en liten stund för att sedan fara vidare till nästa galej i Tillberga. Wilma fyller ju 4 år i morgon, stora tjejen, så det firade vi idag. Mer mat och mer fika. Behöver jag säga att det knappast gått någon nöd på oss den här helgen?? :-)

Nu sover (snart) båda ungarna och jag tänkte slänga mig i soffan och titta på nån film. Det känns som ett bra avslut på den här helgen!

♥ E L L I N O R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar